رستورانهای معروف مشهد
نوشته شده توسط : تینا

رستورانهای معروف مشهد

رستوران احسان مشهد  واقع در میدان احمد آباد مشهد یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون به مسافران تور مشهد پاییز 94 و خدمه روبرو می شوید.غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .

 

 

رستوران قصر هدیش در بلوار جانباز جنب مجتمع تجاری کیان سنترو واقع شده است.نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار شیک و زیباست و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است.بیشتر غذاهای سرو شده در این رستوران غذاهای فرنگی و ایتالیایی است که معمولا قیمت به نسبت بالایی دارند.مسافران تور مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذایی لذیذ با کیفیت خوبی را در این رستوران در تور مشهد 94 نوش جان کنند و از میل کردن آن نهایت لذت را ببرند.ساعت کاری این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 می باشد.شما در تور لحظه آخری مشهد در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را میتوانید سفارش دهید.

 

 

 

رستوران میچکا در همسایگی رستوران ترکیش فود که قبلاً موردارزیابی رسکو قرار گرفته، واقع شده است. در بدو ورود منوی رستوران که لیست بلند بالایی از خوراک های ایرانی کبابی و خورشتی به همراه دلمه، کوفته و البته استیک و پاستا می باشد مسافران تور مشهد را شوکه خواهد کرد و شما را در تور لحظه آخری مشهد مجبور خواهد کرد تا قبول کنید که این رستوران بین المللی است.محیط رستوران هم کاملاً معمولی اما مرتب می باشد. کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستورانهای مشهد , بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: